Spring naar inhoud

Tip van Lovia: vraag naar het persoonlijke verhaal

Toegevoegd op: 5 maart 2024

Door: Saskia Liefkes | Foto: Roos Trommelen

Lovia Opoku startte stichting Rain Media, een maatschappelijke mediabureau. Met haar bureau helpt Lovia buurtinitiatieven in Zuidoost met hun marketing. Ze koppelt bijvoorbeeld mediastudenten aan initiatiefnemers die nog weinig ervaring hebben met digitale media.
 
Oprechte interesse is de kern
Lovia: “Voordat ik stichting Rain Media opzette heb ik bij initiatiefnemers rondgevraagd hoe ik kan helpen. Wat weten ze al van digitale media? Wat missen ze nog? Ik zorg ervoor dat ik goed begrijp waarom iemand naar ons toe komt voor ondersteuning. Dat is belangrijke informatie om passende mediaondersteuning te kunnen bieden. Dat verschilt van geval tot geval. De kern van Rain Media is het maken van verbinding op basis van oprechte interesse. Daarom vraag ik telkens weer naar iemands persoonlijke verhaal. Je kan iemand gewoon beter helpen als je de knelpunten beter begrijpt.” 

Reacties



    Meer tips


    Nog geen resultaten

    Alle inspiratie bekijken

    Login om verder te gaan

    Hou mij op de hoogte



    Cancel
    Titel
    Tekst